Sunday, 14 October 2012

mimpi ape smpai tut....


Salam ukuwah


Wat zup guyz
Pehal pepagi buta dah wat entry ni fara???

Wel..wel...wel...suka ati wa r,ni blog wa kan...kisah plak lu..harharahar..*wa main2 je  dowhh
Don’t touching2 ok....

Here we go...yehhhyehhh..
Wa mmpi buruk dowh smlm....wa mmpi wa kantoi dgn orng ramai sal rahsia wa slma nie.
Mimpi ape fara???.
rahsia ape fara???.
cam bez jew???.








Wa mmpi masy,kawan2 wa xsuka wa disebabkan wa sukakan sorng mamat nie...
Err bukan suka nk buat jadi laki ok, suka sbb wa solute kat dy..normal la bg pompuan kan..
Mamat 2 cuba cri wa dlm mmpi smlm,smua orng jadi pengintip n berusaha cari wa ..
Last2 sorng pompuan nie jmpe wa,dy thu wa suka mamat nie.pas2 dy ckp:

“awk fara an?sy nk gitau jgn kacau si tut lagi, sy thu awk suka dy, p dy dah BERMAKWE”,dgn bngannya dy bgtau fara

So fara balas r plak ,mne leh diam orng sound kt dowh..

“a’aa,sy fara..kisah plak ko aq suka dy ke x..n sy xusik pun dy,sentuh dy pun x, dan sy xkisah pun dy dah bermakwe ke blum,sedangkan kapal terbang orng leh rampas,nie kan plk y belum kawin..n untuk pengthuan awk, saya xsayang, x cinta, loving2 bagai2 tu, saya hnya suka as i’m solute dy jer..”, fara balas.

“bagusla cam 2, dy pun ngah isau,sbb dy takut bahtera percintaan dy bakal runtuh sbb ada orng ketiga”,jwb minah 2

“t tlng cakap ngn dy,sy bukan nk kacau perahu percintaan dyorng pun,xnk r ambik pakwe orng,rmai lg kat luar sana 2 ha, tnggu masa je...”,fara jawab,sedih jgk kne serang lam mmpi sal laki...mcm haprak je fara nie,sedih sbb laki...babai awak


 
~gxkm~




Terus je fara tersedar dr mmpi,asal la mamat tu masuk lam mmpi aq, dah # mlm berturut2 kot...penat la aq..malas la suka ko lagi..penat aq kne serang lam mmpi sbb ko..cam tahi je..sape prmpuan tadi??bru fara teringt sbnrnya minah tadi fara kenal,dy pun  kat kmpus nie jgk,p dy part lg atas dr fara, sblum nie fara xprnh ckp pun ngn dy tibe2 je msuk la mmpi aq pas2 sound2 bagai..kawan laki 2 kot..ermm asal la mamat nie masuk lam mmpi wa,wa xsuka ko msuk lam mmpi wa..lau laki lain xpe..

p/s: hati aq milik dy,cinta aq milik dy, rindu aq milik dy, sayng aq milik dy, loving aq milik dy...
dy 2 sape??? Hnya ALLAH je thu...y pasti bukan mamat 2..fara xnk kcau y orng punya,susah nanti...rasanya mmpi 2 peringatan tuk fara kot spya jgn terlalu obses untk orng lain,kne setia pada yng satu....okey,,,
[ awak sy nk mnta maaf sbb xleh nk kawal prsaan,lumrah bg pompuan lau prgi mne2 msti ada je perasaan 2...ermm sy mnta maaf....*nie ucapan bg  bakal suami wa la...,wa pun xthu sape suami wa,mmta2 yang beriman,soleh,beragama yang boleh mmbimbng wa ke jalan y dredhai,baik,romntik,cinta wa,syng wa,berilmu,kaya budi bhsa,kaya harta, taff, yang penting dy cinta wa krna ALLAH :) ..]
   


RUPA2 NYA WA BRU TERSEDAR YANG SMALAM WA XBASUH KAKI N TIDUR DENGAN LAMPU XTUTUP,PINTU XTUTUP,LAPPY XTUTUP....TERTIDURLA MAKSUDNYA..PENAT DSBBKAN DATING KUAR NGN KAWAN WA SMLM..LAIN KALI BACA NIE 








No comments: