Friday, 19 October 2012

~~~yuhuuuuu sini kejap~~~

  salam ukuwah



penat, sakit badan...apepun xblh..
tmbah time hujan skrng nie, lagi penat badan nie, i mean bdan jadi lemah + lemau..

myb dah lama xbersukan kot, 2 y bdan selalu lemau, n selalu msuk angin...
*ape kejadah badan masuk angin 2???
angin satu badan la...
 bile dah penat, otak pun 2x penat dr badan,...
(* p wa thu skit masa ag wa akn terlebih bersukan ..harharharahar
ayat tersirat nie,...korng mmg xkn thu, sbb wa xkan gtau bndee apa y wa ckp..sbb bnde nie snstf...
t wa update tuk enrty lain...






so, apa y bez sngt ari nie...
exciliz ari nie wa akan gerak blik ke kg wa...
krng kenal x kg wa kat ne???

alamak ai, kg wa pun xknal ka??

p tngk sebelah kanan lappy korng ada tulis xkat situ???
lau xjmpe xthu nk kata ape...

ari nie  wa abis paper tuk sem 3...haven dowhhhh.
2 je y terucap...alhmdllh sngt2....wa arap sngt apa y wa trget dapat..insyllh...
bile dah nak balik kg nie, mstila bnyk brng y perlu dkemas...

barng2 fara dah kemas kerrr??? xpyah nak ckp...cam2 r
tnggu sejam sblum nk gerak naik bas bru kecoh2...
sory 2 say, that my habits ok..suka lengah2.."buat pe nk kecoh2, ilex suda" cool beb~
2 r prnsip wa....wa thu prnsip wa 2 cam celaka skit...bile dah suntuk masa bru mengelabah...
skrng nie wa tngh cuba sdya upya mengurungkan pengunaan prnsip tersebut...(*ayat apakh ??cam pelik je)
barang wa lagi 20 persnt belum kemas..y lain dah masuk stor n dah msuk beg...y x kemas 2 dsbbkan xde beg besar y nak diisi..bagasi wa dah terhampar d stor...


selalunya ,bab2 mengemas nie kakak n mak wa y terer..msti kemas n brng smua muat kat dlm beg...
ari 2, mak fara xde kat umah n dy xsmpt nk hntr fara naik bas so brng fara pun mak xsmpt nk kemaskan..
so, fara r y bersusah payah masukkan brng2 kat dlm bagasi comel 2...nak nangis ase buat bnde alah 2..selalu mak y buatkan..wagagaa..wa xnangis la. p ase malas sngt2 + xpndai nk kemas cam mak wa buat...lipat n gulung kecik2...e2 ini e2 ini...
*p skrng wa dah bljar dah kemas mngemas beg nie...so, dah boleh kawin kan  mak???
hehe..wa gurau je...bosan la entry   nie...wa y tulis pun wa bosan...ag la korngkan...msti boringkan kan kan

ermmm meh tlng kemaskan barng wa lau boring harharhar...



k r wa nak kemas brng supaya dapt belajar jadi isteri solehah...mak wa ckp kita nie sbg prmpuan kene pndai buat krja prmpuan barula laki sayang, t bile laki syng bole masuk syurga....sweetkan...amboiiii berangan je lebih.....hehehe


p/s : tadi wa jmpe sorng mamat limited edition nie...perghhhh bergaya siot....harharhar
hensem mengalahkan artis...eiyeke ensem...ermmm saje2 nak mengatal skit...wa kan dah nk capai umur 20 so, mak cik wa ckp kne r usha2 skit lau nak cari bakal suami....blh caye ke x mak cik fara nie...
k r..dah abis kut...ermm lau kat umah susah skit nk berbloging , masa bersama suami keluarga n my prants plak...harharhar...k salam guzsss....

No comments: