Saturday, 8 December 2012

Ebiten faraDGU stoyee ok ^^V !!! [4]


Sambungan ke-4



first thing first, fara nak highlightkan nie ha!!!
Kawad kaki uitm negeri Sembilan dapat no 3...hebatkan..heheh..no satu mestilah uitm machang...apapun ktorng dah buat yang terbaik..alhmdllh...harap senior batch satu and dua bangga dengan ktorng...leader ktorng pun hebat...tq 2 pegawai2 yang banyak membantu..   

nak tngk tak apa isi dalam box misteri nie???


                                     
v
v
v
v
jom scroll lagi
v
v
v
v
v
v
v


                                     


                                     



Belum sempat habis pertandingan...ktorng ber-coolblog...wahahhaahaa...sweet la time nie bile fara bagi kmder senior coolblog..hehehe..comel giler...(*niat di hati untuk berterima ksh sbb bnyk mencurahkan ilmu pada intke 4,niat baik okey...)


*abaikan muka y *****...sila fokus pada coolblog okey

                                                    

Malam 2 ktorng ada pertandingan koir...ktorng dapat no 4...alhmdllh..syukur....nom one mestila uitm Kelantan..xpela rezeki dyorng..*sory xde gmbr...blum copy lagi



Esoknya pertandingan rempuh halangan...serius time nie best giler..fara x join just jadi pasukan sorak tuk negeri Sembilan...dengan jersi adidas berwarna straykiiiiii giler....(*menunjukkan semangat membara ktorng!!)
















Ktorng ada main game “true and dare”..pernah dengarkan..heheh sumpah menyeksa zahir dan batin... pilihan fara : true...so dengan perasaan bodohnya fara terpaksa la jawap persoalan tu dengan jujur.. lepas je permainan tu baru terasa betapa bodohnya aq bagitau!!!!! ....nape la aq bodoh buat pengakuan jujur tu...lau aq kelentong pun bukan dyorng tahu...shitttt.......benda dah lepas xpayah nak kenang kembali ok....(*tapi dyorng masih kenang lagi, tu y fara tension!!arghhhhh lantak lahhhh)














No comments: