Friday, 7 December 2012

Ebiten faraDGU stoyee ok ^^V !!! [2]





Sambungan ke- 2


Fara sampai pilah tepat jam 9 pagi.masuk je pintu gerbang uitm fara dah nampak komander2 kesayangan fara..dyorng tengah buat fitness...fara masuk bilik dan kemas kejab..lepas tu romate fara aka syikin pun balik dari latihan fitness..berpeluh..penat kata dy...hehe...dy cakap fitness kejap lagi pukul 11 pagi..dengan badan yang penat, lemau, angin satu badan..fara gagahkan jua demi komander..mcm nak g berperang plak rasanya..bile turun je blok..bapak r panas giler..abis la muka aq..hehe..

bile ko sampai??muka bersih lagi nie, putih lagi nie”, kata dyorng..

Dengan penuh keready-an fara  pasrah muka nie akan bertukar colour,pasrah bakal di**** oleh makcik fara n cousin kat kampung...nak tngk gmbr muka fara y sunburn x???
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

nah ambik nie...mane leh tunjuk..malu la i




wahahhaha..fitness dyorng mmg best sempoi giler. Yang paling bahagia time nie bile fara dapat bersama komander senior..mmg bahagia.terasa macam pelik pun ada..hehe..macam2 cabaran kat sana...mmg xleh lupa...


*selipar sape nie sesat???? harharhar
selipar fara curi kat masjid ker??
mane ade la..fara curi kat cik goggle nie








even main baling selipar paling best fara rasa. Even nie memeng giler2 best..sangat best.nampak mcm xde penat sangat, tapi memang berpeluh..idea hebat dr kmder senior.... group fara menang 2-0..hehehe..penat tapi xterasa dsbbkan perasaan gembira..happy dowh main kejar2,dah lama xmain kejar2...sampai ada yang jatuh bergolekkkk...hehehe..siang mmg penat, tapi malam sangat best..ktorng ada latihan koir..fara xpandai nyanyi serius..tapi bole jgak buka mulut kuarkan suara..harharhar..(*smua orng bole setakat buka mulut)..hari last latihan koir ktorng makan sate...hehe ada orang sponserrr...


zuppppppppp..tangan sape 2...terus menyambar..aaauuummmm











No comments: