Monday, 14 January 2013

sedih+ pedih = that not mean i can hentam u

salam ukuwah
 xde ape yang menarik yang nak dikongsi..hehe
juz nak kongsi perasaan fara pada awal tahun baru..


kerana ari itu saya mcm nie sekarang






p/s: sedih memang sedih..setiap manusia sering melakukan kesilapan..bile dah kene sekali fara rasa dah xde untuk yang seterusnya..itula jawapan kenapa saya menjadi macam nie sekarang

*memang pernah kene marah,kene tengking,kene maki,kene pukul,tapi hati fara  sakit bile kesalahan yang fara buat tu betul2 tak disengajakan oleh fara..

tapi,hari ini fara dah lupakan episod hari itu,hari yang penuh kesedihan,myb hari menyambut tahun baru yang pling sedih rasanya...saya dah maafkan, saya dah lupakan..

dah sekarang, saya decide to:



dan 






I HATE "WORD HARD"
that u tells to me!!!..

TERIMA KASIH KERANA MENBUAT SAYA SEDAR SIAPA DIRI SAYA SEBENAR

No comments: