Saturday, 2 March 2013

~o~ ototoototot...

salam ukuwah
gambar kat bawah nie sebelum lab coat ku hilang...nasib baik ada lagi tersimpan di lab biology aritu..
entah kenape minggu tu semua barang hilang..stapler hilang, lab coat tertinggal  kat makmal, liquid paper rosak..haiya...kupon aktiviti hilang..tapi yang penting kita kena sabar..ada hikmah.

fine, memang nampak macam entah pape, stapler hilang, liquid rosak pun nak cite kat sini..tapi lu cakap la nak cakap apa, tapi xde bende nie, susah tuk kita buat assignment..TAHU TAK...cehhh mara plak..

hehe

bukan ape, macam terasa menyirap sikit la, bende yang bnyak membantu kita hilang tapi diperlekehkan oleh kawan sendiri( kawan bukan sahabat)..#SORY ok,saya post kat fb ari tu sbb kalau ada yang ternampak stpler tu bole tolong pulangkan..tapi manusiakan..mulut mmg xbole ditutup..













No comments: